Kimyambozuldu herkes ettiğini öyle bir buluyorki anlatamam. Kaynım eşime borç vermiş 16 bin tl. Eşim işlerim düzelince vercem demiş. 5 ay sonra biz evlendik kaynım parayı istedi bizde taksit taksit verelim dedik. 2 ay toplam 6 bin verdik. 3. Ay parayı komple istedi eşiyle sevgiliydi beni terketti dedi. Bide ben 20 bin verdim esnek hesaptan çektim 20 bin kırk oldu dedi. 20 bin daha aldı bizden halbuki 16 bin verdi 26 bin aldı. Hakkımı helal etmedim. Subaydı kaynım 150 bin kumar borcu yaptı. Takılarını verdi eltim kolye tektaşına kadar. Kayınbabam borç verdi telefon falan sattı. Sonra suriyeye gitti 13 ay çalıştı 11 bin alıyodu. Neyse suriyeden geldi. İkinci gün gözaltına alındı. 3 gün sonra çıktı sonra ihraç ettiler. Şimdi borçları var kaynım çalışmıyo 5 kuruş paraları yok. Allah var üzüldüm çünkü eltim hamile o halde çalışmak zorunda. Ama biz de o parayı çok büyük sıkıntılarla ödedik bilezik verdim arabamızı sattık küçülttük.