Kimyambozuldu kesinlikle görüşme. Ben eşim üzülmesin abisiyle arası bozulmasın diye gittim konuştum, yine aynı yine aynı. Olan sana oluyo. En büyük pişmanlıklarımdan biri yani gidip görüşmem. Daha sonra beter şeyler yaptı, şu an şeytan görsün yüzünü. Benden uzak Allaha yakın olsun. Yine sinirlendim akşam akşam 😠