Anka_2022 ay ne alaka ya. Ne asalak beyinli insanlar var e kapalıyız saçımızıda taramayalım hatta yıkamayalım hatta kazıtalım. Millet örümcek beyinli ya. Eğer bütçe ayırabiliyorsanız kesinlikle alın kimseyi dinlemeyin bende de var çok memnunum ve tesettürlüyüm bende. Bazen eşim ve çocukların saçlarını kurutuyorum benimkiler erkek kendime yatırım yani kime ne kapalı olanlar saçına bakım yapamaz mı 😅