mom97X Atlasinannesi_ taşınacağım ev küçük maalesef, odası büyük olsaydı keşke. Ama belki salıncak alırım sevebilir
Atlasinannesi_ mom97X balkon varsa salıncağı oraya koyabilirsin canım hem temiz hava almış olur senin gözetiminde.
dayes ninodurbenimadim mülteciler göldeki kuğuları çalmıştı Ay inanamıyorum ya, bu ülkede artık hiçbir şeye şaşırmayacağım
Kitsu Deletedmom_968 ben okula başlayana kadar ne kadar bağışıklık kazansa o kadar kar diyorum. Yeğenlerimden biri pandemi bebeği neredeyse hiç dışarı çıkmadı ve aşırı hassas. Alakası var mıdır bilmiyorum ama biraz o etkiledi beni sanırım.