Kızım 17 aylık olucak. Şu an taşınma sürecindeyiz. Taşınacağımız ev 2+1 küçük bi ev fakat yeni ve şirin.
Ama aklıma takılan şey hem havalar soğuduğu için hem de taşınacağımız eve yakın bir park vs. olmadığı için kızımın 4 duvar arasında kalacak olması. Oyuncaklar alıyorum sürekli ama yine de olmaz dışarısı gibi.
Hem kış hem yakın park yok bu durum biraz vicdanen beni kötü hissettiriyor bebeğime karşı