arzuapo ikizlerimmmm benimde ziraatten msj geldi daha yatirmadim eşim yarın yapsın ben kendi adıma başvurdum inşallah çıkar
minnakanneyim arzuapo aynı evden tek kişi başvuru yapabiliyor sadece eğer aynı evden 2 kişi yaaprsa ve bu fark edilirse ikisinin kaydı da iptal oluyor diye biliyorum haberiniz olsun
seoulyolumkacti TalentedMom Eşimin kardesi başvuru yapmış bugün mesaj geldi çekilişe katıldın diye sanırım yarın ziraate gidip parayı yatıracak sanırım yanlış anlamadiysam
Tugcebb ikizlerimmmm adımı soyadımı yazdım ama gerek yok. Ziraat bankasından attım ben hatta hesabım vardı, yeni hesap olarak açıldığı için TOKİ hesabıda kayıtlı gözüküyordu
ikizlerimmmm Tugcebb bizde hesap yoktu direk gelen mesajda ki ziraat bankası ibanına 5000 attık açıklama falanda yazmadık sanırım onlar bizim adımıza hesap açmışlar gönderdiğimiz kişi de yine eşim adınaydı çünkü
Aysenrgrkmm Tugcebb bende başvuru yaptım ziraatten hesap açılmış ayriyeten oraya parayı gönderdim onlar otomatik çekeceklermiş
bm_495 Kızlar kocamın ailesinin üstünde bir şey yok benim babamın evi var kocam kendi adına başvurabilir mi kabul ediliyor mu bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim
TalentedMom bm_495 evli olduğunuz için anne babanın mal varlığı sizi etkşlemez sizin ve eşinizin üzerine ev vs olmasın yeter
aram14 ben de bugün yapmaya çalıştım da 29200 istedi başvuru ücreti başvurudan sonra geri gönderilecek dedi de anlamadım sizde de öyle mi oldu
ikizlerimmmm aram14 o fiyat değil 5000 tl ödeme dolandırıcı olma ihtimali çok yüksek umarım yollamamışsınızdır
TalentedMom ikizlerimmmm bir şey soracağım mesajda EMLAK KTLM yazıyor doğrudur di mi korkmaya başladım
goknur_1 TalentedMom Merhaba benim ve eşimin adına hiç birşey yok , ama düzenli bir işimizde yok basvursak cikarmı ve bize eğer çıkarsa her ay ödememi yapacazz acaba?
TalentedMom cakebabe bugün başvurma günüydü şuan tekrar girdiğimde göremiyorum sadece tc leien başvuru tarihleri yazıyor
TalentedMom minnakanneyim bana emlak ktlm dan geldi doğrunun mesaj mı acaba TOKİ başvurunuz alındı diye mesajmyaItor
minnakanneyim TalentedMom toki başvurunuz alınmıştır yazıyor ayrıca bide IBAN numarası olması gerekiyor mesajda mesajı silmişim tam olarak nerden geldiğini hatırlamıyorum ama mesajda hem IBAN numarası hemde isminiz yazıyorsa doğru mesajdır
defnedilej ygtns benm ve eşimin üzerine bişey yok ama kayınpederimin üstüne çok şey var başvurum onaylandı.ben hiçbşy anlamadım ön yazıdan🤣🤣