012530 ygtns hangi kategoriden başvurdunuz acaba diğer kategorisinden başvurabilirsiniz babalarınız evi olsa bile farketmiyor orda böyle bir sınırlama yok
473492 TalentedMom internet bankaciligindan nasil odeme yapiyorum bize emlak katilim bankasi gorunuo ama o bankanin internet bankaciligi yok bende
inci86 TalentedMom gönderince noluyor peki kayıt yapmış mı oluyoruz yoksa onalr mı seçiyor çıkmazsa para yanıyor mu
minnakanneyim TalentedMom dün saat 10 11 gibi e devletten başvurdum akşam sms geldi halk bankasına hesap açılmış ordaki IBAN numarasına gönderdik parayı
TalentedMom minnakanneyim bana emlak ktlm dan geldi doğrunun mesaj mı acaba TOKİ başvurunuz alındı diye mesajmyaItor
UykuPerisi_ minnakanneyim merhaba biz parayı yatırdık fakat e devlette hala talsilat bekleniyor yazıyor? Sizde o kısımda ne yazıyor acaba ? Bir yerde yanlışlık mı yaptık?
kubrakaradumann Kızlar diyelim de kurada ben çıktım bi peşinat ödenmesi gerekiyor ya o ne zaman ödenecek
Tugcebb kubrakaradumann Şubat yada Mart’ta sözleşme imzalanacak. Sözleşme sırasında peşinatı istiyorlar
TalentedMom cakebabe bugün başvurma günüydü şuan tekrar girdiğimde göremiyorum sadece tc leien başvuru tarihleri yazıyor
ikizlerimmmm Tugcebb merhaba bize de ziraattan mesaj geldi ama açıklama bölümüne bir şey yazdınız mı yoksa sadece o ıban a 5000 atmamız yeterli mi ?
arzuapo ikizlerimmmm benimde ziraatten msj geldi daha yatirmadim eşim yarın yapsın ben kendi adıma başvurdum inşallah çıkar
Tugcebb ikizlerimmmm adımı soyadımı yazdım ama gerek yok. Ziraat bankasından attım ben hatta hesabım vardı, yeni hesap olarak açıldığı için TOKİ hesabıda kayıtlı gözüküyordu
aram14 TalentedMom ben de bugün yapmaya çalıştım da 29200 istedi başvuru ücreti başvurudan sonra geri gönderilecek dedi de anlamadım sizde de öyle mi oldu