Cicek19 Benim bebeğim de 5 aylık, yaklaşık 1 aydır kabızlık sıkıntısı yaşıyor, sadece anne sütü alıyor. Poposunda hafif çatlak olduğu için yapmadığını söyledi doktorumuz. Bende kulak çöpü ile krem sürerek uyarıyordum fakat çubuk termometrenin ucuna krem sürüp uyarmak daha sağlıklıymış çocuk cerrahı doktorumuz bunu söyledi. Bir de Duphalac şurup vermeye başladım. Belki bu bilgiler işinize yarar ama bir de doktorunuza danışın isterseniz.