Cicek19 Merhaba. Kizim 3 aylik benim yardimim olmadan kendisi kakasini yapamiyor. Kulak copunu saliyorum sonra yapiyor. Cocugu boyle olan varmi?hergun yapmam zarar olurmi?baska ne yapa bilirim?cok ikiniyor ama yapamiyor(
Masalimmm Cicek19 ah canım . aynisini bizde yaşadık. devam et yapabildiğini kadar yap korkma merak etme dikkat et ama soktururken. bende hep yaptım 4.5 aylık falan di herhalde bi anda yapmaya başladı merak etme kimseyi dinleme. ne gaz damlası ne birşey hiçbirşey ise yaramaz sen devam et canım
fistikcisahap Cicek19 aman Allah muhafaza kulak çöpü ucunda pamuk var yanlışlıkla orada kalır tıkanır falan cerrahi müdahale gerekir.. başka yöntemler düşünün ya da doktora sorun lütfen bebişe bir şey olmasın
Masalimmm Cicek19 saliyorum derken sokturuyosun Dimi biraz zeytinyagina batir mutlaka. çok zorlama sok oynattir çıkar canım 😊 korkma
Mucizem01 Cicek19 benim kızım da 3 aylık 1 çay kaşığı zeytinyağı içiriyorum ertesi güne yapıyor. Sağlık ocağındaki hemşire bir zararı olmaz verebilirsin demişti canım 🌸
Cicek19 fistikcisahap tesekkur ederim cevapladiginiz icin. Evet dikkatli yapiyorum zaten cok sokmuyorum ucunu salmam yeterli oluyor hemen yapiyor
Cicek19 Masalimmm evet sokturuyorum))azerbaycanli oldugum icin yalnis yaza bilirim kusura bakmayin)ben bebe yagina batiriyorum oda iyi yumsaltiyor
aybukemom Masalimmm benimki de kaka yapamıyor çubuğu ne kadar koymak gerekiyor yapması için.2 aylık ilk defa kabız oldu kıvranıypr geçen yaptı kakası macun gibi olmuşttu
zeytingozler Cicek19 eczaneden debrifat surup al korkma hic bir yan etkisi yok sadece bagirsaklarina duzenli calismayi ogretecek tam 6 ay kullandim ne bagirsak tembelligi ne baska bisi yapti ben bu surup sayesinde kurtuldum yavrumut makatinda catlak olacakti allah korusun daha buyuk acilar cekmesin kucuk kuzum
Ozgsyhn zeytingozler bebeklerde debritad kullanılıyor mu oğlum 2 aylık nasıl kullanacağım bilgi verir misin
Kbsa Cicek19 bende yapıyodum bebeğim iki aylık sürekli öyle yapınca bebeğin kendi başına kaka yapmkta zorlanır ve hep öyle yapmak zorunda kalrsn elinle popusna zeytinyağı sür sonra damla al damla kullndktn sonra bizimki düzeldi kndi başına yapıyor artık ben çay kaşığı ile zeytinyağı da içirdm bi kaşık çözümü Damla’da buldum
Cicek19 Kbsa evet keske hic baslamasaydim simdi Boyle ogresib. Sorarim bizde olursa alip kullanirim tesekkurler
Aselhafsam Bizde 3aylığız haftada bir yapıyo, çok zorlanmadığı, sürece müdehale etmiyorum, 🙄doktor belli, Bi rutini varsa üsteleme dedi doğduğundan beri hep, böyle
Meva_04 Cicek19 benim kızım da öyleydi 3 aylıkken bana kulak çöpü ile yaptırıyordum sonra doktora gittik günde 3 kere yemek kaşığını sütünü sağıp içine bir çay kaşığı zeytinyağı katıp sabah öğle akşam çocuğuna günde 3 kere içir demişti kulak çöpü ile yapınca ona alışıyor Muş ileride kakasını yapmakta çok zorluk çekiyormuş Ben Uzman doktora götürmüştüm uzman dı götürdüm doktor sizde öyle yapın bence kulak çöpü için doktor bana çok kızmıştı çünkü eğer mama veriyorsanız mama sına bir tatlı kaşığı zeytin yağı katıp günde üç kere verin
Cicek19 Meva_04 tamam zeytin yagini denerim InsAllah ise yarar. Cok tesekkur ederim cevapladiginiz icin)
Aselhafsam Cicek19 anne sütü sadece 10güne kadar normal sonrası sıkıntı olur dediler. Kulak pamuğu fayda etmedi bizde bikere o şekil tek yaptı. Zeytinyağı verdim gene etki göremedim fitil de kıyamıyorum bikere tek verdim. Maalesef bizde böyle bencede çok az ama kakasını yapacağı gün huzursuz oluyor sadece. normal zamanlarda sıkıntı var gibi durmuyor bende çözemedim ki 🤦🏻♀️