İkisini de normal doğum yaptım, birincisinde eskiler nasıl doğuruyormuş diye kendimi gaza getirdim doğurdum, ikincisinde bilinçlenince sezeryan istedim şekerde vardı üstelik doktorum dedi ben seni normal doğurtucam sezeryanlık bi durum yok dedi , daha kolay oldu ikincisi 🙂