İlki sezaryen ikincisi normal doğum benim de yanı ssvd oldu ama hangisi derseniz ikisi de zor normal doğumda saatlerce şiddetli sancı çekmek sonra o doğum anı cok zordu sezaryen doğumun da psikolojisi beni cok zorladı tabi sonrasındaki agrilar diğerine göre daha fazlaydı dikiş agrisi boyun agrisi (ki dikiş agrisindan beterdi) doğumun her türlüsü zor ve kişiye özel diye düşünüyorum