thingma yani ilk zamanlar kendimi fazla zorlamayacak şekilde günlük hayatıma devam ettim (hastanede bile yürüyüş yaptım hemşirenin ameliyat sonrası ilk ayağa kaldırıp yürüttüğü andan itibaren) ama ilk 1 ay dikkat ettim tabi ağır kaldırmadım normal yürüyüşler yaptım merdiven çıkmalar vs. şu an itibariyle 4 ay oldu halen daha yara yerimde bazen ufak ufak ağrılar hissediyorum günlük hayatımı engellemeyecek şekilde, ama herkesin iyileşme süreci ,vücudunun iyileşme hızı farklı olduğundan herkeste aynı durum geçerli olmayabilir tabi 😌😇