Sezaryen istedim, sancı falan uğraşmak istemedim ve normal doğum risklerini yaşamak istemedim. Bebeğim su yuttu doğumda, sezaryende sık oluyormuş. O yüzden o ara pişman oldum ama normal doğumun rskleri daha fazla belki normal doğursam onlar yaşanacaktı bilemiyorum…