15,5 aylık. Henüz televizyonla tanışmadı. Telefonu ise fotoğraf çekildiğinde bakmak ve yeni yeni şarkı dinlemek için görüyor. Kitap okuyarak, pencereden dışarıyı izleyerek, oyun oynayarak, şarkı söyleyerek, bazen şarkı dinleyerek yediriyorum. Bazen bunların hiçbiri fayda etmiyor. İlla yiyecek diyerek ekrana başvurmadım. Ekrana bakarken bilinçlerinin kapandığını düşünüyorum ve bence yedikleri yemeğin de hiçbir faydası olmuyor. Bazen bizler de canımız istemediğinde veya iştahımız hiç olmadığında tek lokma bile yiyemiyoruz. Bence çocukların da buna hakkı var. Aylarca kilo alımı durdu, hatta verdiği oldu. Doktorumuz “sınır içerisinde fakat önümüzdeki ay biraz alsa iyi olur” dediğinde de biraz üzülsem de yedirmek için zorlamadım. Diş çıkarma dönemlerinde iştahı tamamen kapandı, 1-1,5 ay sonra açıldı. Yine diş çıkarma dönemindeyiz. Düzeleceğini biliyorum.