Baştan beri hiç ekran vermedim 15 aylık olacak. İlginç bir şeyler çıkarıyorum önüne. Genelde bizle masada yediği için konuya konuşa dikkati başka yöne çekiyorum. Biraz da onun önüne koyuyorum yemekten kendi yerken bende kaşıkla veriyorum ama her zaman kolay olmuyor tabi. Arada çocuk şarkısı açıyorum onu söylüyorum birde