Zynps mama kutusunun arkasında yazan mamayı veriyorum, hemşirelerde hastanede yatarken 120 cc içiyor dedi, şuan da da hepsini içiyor ve yarım saatte 1 falan emiyor. Günde 2 3 kere mama veriyorum doymadığı için. Fazla olsa kusar diye düşünüyorum. İlk oğlumda böyle çok iştahlıydı, doktor da ne zaman isterse ver dedi.