Benim evim 22.6 ile -23 arası ama 2.5 tog aldım eleleden içine normal alt üst takım giydirip kullanıyorum üstünü örtmüyorum sıcacık oluyor diğer türlü az giydirince içine erken uyanıyor üşüyor sanırım. 1 tog olanıda aldım ama o biraz mevsimlik geldi bana bahar da falan kullanmalık biraz ince.