Tek çocuk kesinlikle.
Bu akşam parkta bir ablayla tanıştık, büyüğü 17 yaşındaymış küçüğü 8, konu konuyu açtı derken kadın dedi ki ‘cocugun büyüsün, okula başlasın kardeş isteyecek. Kızım okula kardeşleri ile el ele gelen arkadaşlarına özendi’
Yani ben tek çocuk taraftarıyım, ancak büyük konuşmak istemiyorum oğlan 2 yaşında daha. 5 sene sonra ne olur bilemem 😂