Prensesannesi38 Ben varım. 34 yaşındayım. Kızım 3 yaş olmak üzere. Maddi-manevi imkanımı kızıma kullanmak istiyorum. En başta vücudum kendini ancak topladı. Kızım 2. dönem kreşe başlayacak ve artık bir tık rahatlayacağım diyorum, kendime bu hakkı çok görmemeliyim. Kısacası hiç 2. çocuk hayalim yok. Tek çocuğun geleceği için kaygılanmak, 2 çocuğun geleceği için kaygılanmaktan da daha kolay. 1 çocuğu özel okula gönderip, istediği kursların da altından kalkabiliriz; fakat 2 çocuk için bu imkanları sunamayız. Artık bakıyorumda çoğu çocuk ortaokul-lise çağına gelince keşke tek çocuk olsaydım, daha rahat büyüseydim diyor. Kardeş istenen dönem ilkokul dönemi, onda da kıskançlık falan derken keyfine varılamıyor diye düşünüyorum. Çoğu 2 çocuklu anne-babadan da 2. çocuk illa olmalı diyemiyorum cümlesini çok duydum. Benden bu kadar diyorum. Sevgiler🌻