tekbasimabakiyorum hira0502 3 yaşında, günde toplam 8 saat uyuyor benimki. Saldım ve bıktım artık. Doğduğundan beri aynı, öyle diyim.
hira0502 tekbasimabakiyorum doğrudur ama benimkinin doğduğundan beri uykusu çok düzenli yani en fazla yarım saat sarkar
hira0502 Nacafa birkac gun daha bakacağım öğretmene mj attım baya üzerine gittim hatta eğer yalan söylüyorlarsa anlasınlar diye. Eğer attığım mj lara rağmen böyle giderse uykusu ozaman sizin dediğinizi yapacağım zaten kreş çok yakın 5 dakika yürüme mesafesi
tekbasimabakiyorum hira0502 o zaman okulda uyutuyor olabilirler, ben inanırım, çokça şahit oldum buna, akıllı saat iyi fikir
ymc516_ hira0502 yani çocuğunuz yaş açısından daha öğlen uykusuna ihtiyacı olan bir yaşta bence yaşıtlarıyla uyumasa bile o ortamı paylaşmalı uzanarak dinlenir. Öğretmenin yanında beklemek çocuk için daha sıkıci olur.
simseklivekalpli hira0502 benim kızım 26 aylık, öğlen uykusu yapıyor bazen 1 saat bazen 3,bazen zorla uyutuyorum. Ve öğlen hiç uyutmasam gece 12ye kadar full enerjiyle gezer. Çocuk bunlar belli olmuyor halleri