Kızım yaklaşık 3 aydır özel kreşe gidiyor. Sorunumu şöyle anlatayım. Geçen haftaya kadar kızım öğlen uykusu yapardı ama gece en geç 9bucukta uyurdu. Geçen hafta öğretmenleri öğlen 1 saat uyuyor demesine rağmen kızım gece 11-12ye kadar asla uyumuyordu. Ve bende cuma günü öğretmenine artık öğlen uykusunu kaldırdığımi bundan sonra okuldada uyku yapmasını istemediğimi söyledim onlarda tamam dediler. Hafta sonu cumartesi günü 7buçukta kalktı akşam 7.50 de 5 dakika içinde uykuya geçti. Dün sabah 8bucukta kalktı gece 8.05te uykuya geçti. Bugün sabah 7de kalktı ve saat 8den beri uyutmaya çalışıyorum asla uyumuyor öğretmenine mj attım öğlen uykusu yapmadı bizimle beraberdi diyor hatta öğlende bana kızımın videosunu atmıştı uyumadı bizim yanımızda diye. Kızlar ben işin içinden çıkamadım ve öğretmenlere karşı guvenım kırıldı. Ben kızımı biliyorum öğlen uykusu yapmadığı zamanlar saat 8e kadar zor ayakta tutuyorum daha dün sabah 8bucukta kalkıp gece 8de uyuyan çocuk bugün 7de kalkıp bu saate kadar uyanık kalabilir mi üstelik 1 saattir uyutmaya çalışıyorum