alparslanmomms kabakcekirdegi her şey nasip ya çıkar ya çıkmaz Allah bilir, ama eviniz varken başvurmayın bence . İnsanlar çolukla çocukla geçim derdinde kiradayken evi olanın ikinci ev için başkasının adına başvurması hak değildir
kabakcekirdegi alparslanmomms çıkmasın zaten bacım İnşallah çıkmaz banane anasına alacak evi ödemesini ben çekeceğim 😅
alparslanmomms kabakcekirdegi tamamen kocan mı ödicek ev çıkarsa ? Hayret bir şey ya şu zamanda . Nasıl ikna etti seni🤣 engel ol
kabakcekirdegi alparslanmomms Bana sormadı ki aramız iyi değil bizim . Ben böyle böyle yapacağım dedi bende naparsan yap dedim evet o tek başına ödeyecek zaten onun annesinden babasından sallasan toplam 1 lira çıkmaz
Kitsu kabakcekirdegi mantık oluyor diyor. Çünkü annenin kendi evinin yok çocuğunun var ama bilemiyorum. İncelenir zaten olmuyorsa da başvuru ücreti geri verilir bir şey kaybetmiyorsunuz