selimtahamom [silindi] eşinizin veya sizin üzerinize ev arsa varsa iptal diye biliyorum, sebebi yazmıyor mu
Kitsu 30 dan küçükseniz evli bile olsanız anne babanızın evi olmaması lazımmış ya. Ben o yüzden başvurmadim yeni gördüm bunu
kabakcekirdegi Kitsu eşimin kendi üzerinde ev olduğu için annesi adına başvuracakmış oluyor mu öyle ?
[silindi] Yok daha başvurmadım . Anne - baba üzerine ev olanlar başvurdu mu ? onu merak ettim başvuru durumları noldu acaba??
alparslanmomms kabakcekirdegi eviniz var ve 2. Ev için mi başvuru yapacaksınız ? Bu kadar muhtaç insan varken . Yani bırakın da evsizler ev sahibi olsun ya
Kitsu kabakcekirdegi mantık oluyor diyor. Çünkü annenin kendi evinin yok çocuğunun var ama bilemiyorum. İncelenir zaten olmuyorsa da başvuru ücreti geri verilir bir şey kaybetmiyorsunuz
kabakcekirdegi alparslanmomms evet eşim düşünüyormuş bilmiyorum ki şartları sağlıyor mu belkide sağlamıyordur
alparslanmomms kabakcekirdegi her şey nasip ya çıkar ya çıkmaz Allah bilir, ama eviniz varken başvurmayın bence . İnsanlar çolukla çocukla geçim derdinde kiradayken evi olanın ikinci ev için başkasının adına başvurması hak değildir