alerjik bir durum yoksa gecmeyen pisigi defalarca yasayan bir anne olarak derim ki pisik bolgesini yıka kurula sonra karbonatli suyu sur bi 15 dk kadar dursun yika kurula trosyd kremden minicik tabaka sur ustune de pudra sur bezini kapat ama bezi kapatmadan once gazli bez koy yani ne kullanirsan kullan gazli bez mutlaka kullan pisigi en cok tetikleyen idrardir cunku asitli ya o yuzden idrarin degmesini bi nebze onler onun dışında travazolu doktor onerisi olursa mercimek tanesi kadar dene oda fayda ediyor. O bahsettigim rutin varya aynisina sudocremi deneyerek yap tek basina sudocrem etki etmiyor bizde mesela inşallah ise yarar yararsa yorumunu beklicem ki hissediyorum bizde fayda eden sizde de edicek :)