serapozbkr mavi bir kutusu var ve çok bereketli bitmeden evime alıyorum normal doğum yaptım kullandığım hasta bezleri pişik yapmış ağrım var diyordum dikiş ağrısı sanıyordum kendime baktığımda kasıklarımda su toplamış şekilde pişik olmuşum sürdüm ilk sürmemde direk su toplamasını bitirdi iki kullanımda da pişiğimi geçirdi ben daha bebeğime kullanmadım pişik sorunu yaşamadım ama dediğim gibi yenidoğan hemşiresi önermişti genelde sivilce için kullanıyor insanlar ama pişiğe bire bir ne kullandıysak geçmeyen bir pişikti bebeğin ki ışın tedavisiyle bile bitiremedik kanıyordu bebeğin poposu o kremi aile getirdi bulgarlardı dedi ilk sürmede bike bebeği rahatlattı demişti bence bir deneyin derim