Eminos sağolun şükür atlattık biz ateş konusu olunca ben artık fazla evhamlıyım bizim doktorumuz da ateş 38.5 olmadan kimse önemsemiyor ama ateş önemsenmeli altında yatan bir sürü sebep olabilir dedi her doktor farklı şey söylüyor ama benim kuzenimde bebekken ateş yüksekliğinden ve bebek bu ateşlencek diye doktora götürülmediğinden şuan engelli o yüzden ben birazda tepki mi sert belli etmiş olabilirim siz kusura bakmayın 🙂