Eminos doktorlar felaket tellallığı yapmıyor olması gerekeni yapıyor evet 3. Ayini doldurmuş bebeklerde 38.5 yüksek ateş sayılıyor ama 0-3 aylık bebekler de 37.3 yüksek ateş benim bebeğim 37.5 ateşle götürdük kanda enfeksiyon çıktı belden sıvı alındı menenjit teşhisinden hastane de yattık doktorumuz da normalde bu ateşle getirmezler ateş değil derler ama iyi ki getirmişsiniz erken tanıdan dolayı beyinde hasar bırakmaz ama tedbir amaçlı 2 yaşına kadar kontrolleri devam edicek dedi yanlış bilgi vermeyin ben bulunduğum ilçede doktora söylediğim de oda bana ben 38.5 üstünde müdahele ediyordum bundan sonra daha dikkatli olurum dediğinde şok oldum ben o doktora götürseydim belki de 37.5 ateş değil diye beni eve gönderecekti ve bebeğim daha kötü sonuçlarla hastaneye kaldırıcaktık