O kadar iyi anlıyorum ki. Biz de hala alışamadık, kızım alıştı ama çünkü meğer çocuk hiç görmüyormuş. Hep sakar zannediyordum kızımı hatta bu yüzden kızmışlığım bile var 🥺 2 yaşında farkedilmiş olmasına rağmen boş yere 1.5 yıl beklettiler bizi. Sanki kendiliğinden geçebilecek bir şeymiş gibi.
Gözlüğü atan tanıdıklarınızın göz numaraları kaçtı acaba