Elifin-annesi biz kasım ayında başladık. Şubat ayında kontrolü var. Ama sanki bir sene sürer gibi. Yaşı büyük olup da bu tedaviyle düzelen birkaç kişiyle tanışmıştı eşim. Benim kızımın bir gözü %30 görüyormuş, o görmeyen gözündeki sinirler gelişsin diye yapıyoruz. Sizin çocuğunuzda da görme kaybı var mı?