hilalij rica ederim ne demek, benim bebişle ilgili sorunum olmadı, genel sıkkınlık hissettim ama dışarı da yansıtmadım, öyle içime atınca sürekli ağladım gizli gizli, psikiyatriye gittim kızım 3 aylıkken, yaşadığın şey depresyon değil hüzün şu an dedi ve çok düşük doz verdi ama yine de çok iyi geldi, kendi bebek doktorum da böyle bişey yaptığım için beni tebrik etti çünkü rahatladım sütüm arttı kızıma daha keyifli neşe dolu baktım. Ve o gün bugündür de ağlamadım☺️ dediğim gibi hepimizin direnci yaşadıkları farklı ama ortak noktamız annelik, onları için en iyisi olması bizim çok iyi hissetmemize bağlı. Biz iyiysek onlar iyi olacak p yüzden lütfen gecikmeden gidin umarım sizin de işinize yarar 🙏🏻