miladrian nilsu1973 prego markadalarda adac testi yok. Yoyko bear aldım, 2 defa kullandım fena değil gibi. Maxi cosi almak istiyordum ama 18 kilo limiti diye almadım. Yoyko 36 kiloya kadar, uzun yıllar kullanırım.
melindababy tyugsug bu akşam baktım e bebekte 12,500 ama besafe düşünüyorum onu canlı göremedim 10,000 o da belki kasım indirimine girer diye bekliyorum
kpd bestber bende onu aldım baya dar rahatsı geliyor bebek put gibi oturacak sığamayacak gibi sanki. Daha kullanmaya başlamadık 3.5 aylık oturamıyor. Yorumları iyi cidden rahat mı?
bestber kpd vallahi rahat yani ben 6 aylıkken oturtmaya basladım zaten suan 16 aylık hala oturuyoz uzun yolda yaptık sık sık baya rahatca uyuyo falan keyfi yerinde rahatsız olsa oturmazdı diye düsünüyorum 😁
irem3443 Ben indirimden maxi-cosi I-Size 0-18 kg aldım dışarı kızak olayı müthiş hoşumuza gitti valla 18.000 e aldım
hilaliko bestber bacım bende yoyko bear kullanıyorum inanılmaz rahatsız ya bilmiyorum benim kız hiç rahat görünmüyor içinde bence en mantıklısı götürücez e bebeğe oturtcaz hangisinde sakin kalıyosa onu alcaz 😂😂😂
bestber hilaliko dogrudur benim oglan rahat ediyor yani 10 ay oldu kullanıyor uzun yol baya da yapan biriyiz gayet uyuyo uyanıyo yemegini falan yiyo rahatsız olsa oturmazdı diye düsünüyorum 😁 belki sizinki direk oto koltugunu sevmemisde olabilir 😂
kagom27 nilsu1973 ikinci el besafe aldım inanılmaz memnunum 3 kademeli uyuyunca kaldırabiliyoruz asla oturmazdı oğlum şimdi rahat seyahat ediyoruz. Daha öncesinde cybex aldım 0 dünya para verdim asla oturtamamıştım zehir oluyordu yolculuklarımız
serendipity16 nilsu1973 adac testi var mı bilmiyorum ama kraft safe spin kullanıyoruz bebeğim 8 aylık olduğundan beri çok memnunum yatışı fena değil kademeleri var boyu iyi
Deletedmom_216 nilsu1973 bizdeki kraft pole i size ama intnrette ben bulamadim satisini. Civilden almistim kampanyali bi fiyatla. Yatisi guzel ama öne bakarken sanki hic yatmiyo gini anlamadim. Bizim arabanin koltugu cok dikti ondan yatkiyo diye dusunuyodum sonradan arabayi degistirdim yine ayni. Her arabada one bakarken iyi ystiyo mu oto koltuklari bilmiuorum cozemedim bunu
cLearQueen Deletedmom_216 bizim de one bakarken iyi yatmiyo ayni marka var. Ama genel olarak memnunum ben
Deletedmom_216 cLearQueen model olarak da syni mi? Her oto koltugu boyle mi bilemedim keske almasaydim demek istemiyorum hic vallahi
babyisleeping nilsu1973 adac testi yok diye biliyorum ama ben prego pro signal kullanıyorum kendi arabamda 360 derece dönüyor bebeğimde baya rahat görünüyor. Eşimin arabasında besafe var ama dönmediği için eksi puan bence kesinlikle 360 dönen alın hem bebeği arabaya koymak rahat oluyor hemde bebek hem öne hem arkaya istediği açıya döndürebiliyorsunuz
myangelson babyisleeping prego pro Signal yanılmıyorsam alt kısmı deri olduğu için çok terletme yapıyor diye okudum yorumlarda öyle bir sıkıntı oluyor mu? Oğlum çok terleyen bir bebek 🤦🏻♀️😄
babyisleeping nilsu1973 benim bebeğim çok terleyen bir bebek o yüzden kumaştan kaynaklı mı değil mi bilmiyorum ama yumuşak pamuklu bir kumaş açıkcası ondan kaynaklandığını düşünmüyorum çünkü bebek arabasında bile ense ve saç dipleri terliyor