avkatanne
durbakalim
gizematadeniz
Arkadaşlar merhaba, ben joie i spin 0-18 ve besafe izi comfort arasında kaldım
Besafe yüksek diye istiyorum amaaa joie 360 dönüyor ya merak ettiğim şey her arabadan indirirken kendinize doğru döndürüyor musunuz bu şekilde binerken zaten kendinize dönük bıraktığınız için öyle mi bindiriyorsunuz bi beni aydınlatır mısınız rica etsem ❤️
Yüksekliği nasıl camdan dışarıyı izleyebiliyor mu bebeğim baya hareketli kucağımda bile zor duruyor yani 7 aylık
Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum 😍