Nurci aycoregim biranda bıraktım çünkü yanlış hatırlamıyorsam 10 günden fazla kesintisiz kanamam oldu artık o bıkkınlık ile bıraktım
aycoregim Nurci anladim gecmis olsun, benim de birakmam gerek doktorum birak dedi ama kutu bitince dedi cunku daha yeni baslamistim. Erkenden birakmamin zarari olur mu diye de sormadim maalesef