Edanurmehmet Bir haftadr zlynda kullanıyorum adetim bitti öyle basladm ama belimde bacaklarımda öyle bir ağrı varki adet olucskmsm gibi
Nurci Edanurmehmet günaydın sanırım emzirenler için kullanılıyor bu ilaç adet de düzensizlik yapabiliyor tekrar olabilirsiniz yani
Nurci Edanurmehmet evet olur ben Cerazette kullandım öyle oldu hatta 3.kutuya geçince bi başladı 15 günden fazla sürdü adetim sonra bıraktım ilacı
Edanurmehmet Evet sabahları mide bulantısı da yapiyo hatta korktum acaba hamile felan miyim diye ama adetim biteli bı hafta oldu
aycoregim Nurci merhabaa, ilaci bırakırken kutuyu bitirmeyi beklediniz mi acaba yoksa birden mi bıraktınız
Taftafgiller ikiaslanannesi Özel değilse bişey sorabilirmiyim ek koruma yapıyormusunuz geri çekilme vs
Edanurmehmet Taftafgiller biz normalde geri çekilme yapıyorz ama bı kere geri çekilme olmadı o yüzden korkuyorum açıkçası ya bişey olduysa
Edanurmehmet Yok valla aynı devam ediyo sabah ve akşama doğru yoğunlaşıyor özellikle regl olcakmsm gibi ama inşallah olurum
Nurci aycoregim biranda bıraktım çünkü yanlış hatırlamıyorsam 10 günden fazla kesintisiz kanamam oldu artık o bıkkınlık ile bıraktım