firdevsbl elifozkan kardeşlerim kücükken böyle otururlardı, bu şekil oturan çok kişi var bi sorunun belirtisi değil bu merak etmeyin
cakebabe elifozkan otizmle alakasını hiç duymadım çarpıklık yapıyor sadece benim kızımda 15 aylık böyle oturuyor bazen çok da müdahale etmiyorum kısa süreli oturuyor zaten
Kuzularinanasi elifozkan evet bu oturus yanlis.kemik gelisimi acisindan dogru dgl.yani izin verilmemeli cocuk boyle oturuyorsa duzeltin hep.benim kizlarimda yasamadik hic bunu ama bi arkadasimin kizi oturuyordu boyle sonra noldu bilmiyorum ama
Ruzgarcakil01 alpim68 çok doğru yeğenim suan 12 yaşında ve çarpık bacak her dar pantolonu giydiğinde bacaklarını görünce ağlıyor üzülüyor lütfen çocuklarınızın bu şekilde oturmasına izin vermeyin🙏🏻🫶🏻💕
metemom_ elifozkan çoğu kuzenimin böyle oturduğunu hatırlıyorum zaman ilerledikçe geçiyor bence tek başına bir sorun yaratmaz
linababyy prensesdiana bende o gün soru cevap okumuştum umur beyın cevabından sonra psikolojim bozuldu strese girdim benımde 14 aylık kızım son zamanlarda bu sekılde oturmaya başladı çocuğun her yaptığını takip edıyorum
prensesdiana linababyy hepimizi strese sokmuş adam oturduğu yerden😂 bi sıkıntı olmaz bence de ben öyle düşünüyorum yani oturma şekli alt tarafı. Göz teması varsa, iletişim kuruyosa, kelimesi varsa, adına dönüyorsa sıkıntı yok bence
linababyy prensesdiana hersey var komutları algılıyor ama birseyle mesgulse canı istemedıgı sürece bakmıyor o günden berı evde delı gıbı çocuğun adını seslenıp duruyorum 😂
prensesdiana linababyy adına bakıyorsa sıkıntı yok bence ya benimki de bazen bakmıyor ama sanmıyorum biz pimpirikliyiz 😂
prensesveannesi1 elifozkan ablamın bebegi böyle oturuyordu şu an 8 yaşında ve sağlıklı herseyi bu hastalığa yormayım burda ki insanları da şüpheye düşürmeyin