elifozkan
Otizm belirtisi falan değil onu bir söyleyeyim.
Çocukların %60-70 i başlarda böyle oturuyor, evet duruş bozukluğu, kalça , bacak sorunu olabilir ama bu düzeltilmezse olabilecek ihtimaller ve %100 değil.
W oturma sebebide dengelerini bu şekilde sağlamaları.
Dizlerinin üstünde oturmasını söyleyebilirsiniz ya da w oturduğunda ayaklarını uzattırıp rahat pozisyon aldırabilirsiniz. Zamanla kaslar geliştikçe normal oturmalara başlar. Siz düzeltmeye devam edin ki bunun normal olmadığını düzeltmesi gerektiğini öğrensin.