birannebirogull Eylulzeynep8 ben kullanıyorum gayette memnunum bagımlışık gibi bişey oldu naina dama desen ve kare olandan kullanıyorum nerdeyse her rengini aldım normalde yün ipek kullanıyordum hep ma artık vazgeçilmezdim oldu diyebilirim
NariNariKiminYari Eylulzeynep8 yalnız ben boykot yapmıyorum. Boykot yapıp şala gelince önce büyük şirketlere boykot yapalım olmuyor. Yukarıda hanımefendi gayet açık bir şekilde markanın boykot olduğunu belirtmiş ben tesettürlü değilim markayı da ilk kez duydum🫠