Tubanurrr aynı şeyleri düşünüyorum 👍🏼 bu arada ben boykot uygulamadım çünkü adı sıkça geçen çoğu marka dedikleri gibi İsrail destekçisi bile değil neyse konumuz bu da değil. Hamileyken story paylaştım isntada* ve bir çok mesaj aldım iş “kurşun sıkıyorsun” raddesine geldi. Bunu bana diyenler belki bu uygulamada aramızdadır, boykot başlıklarında başı çekiyordur bilemiyorum. Ama üzülerek görüyorum ki “Filistin hassasiyeti” imannor şala kadarmış…