Niloya__ 2. Ye girip geçerim şnşaAllah ya aklıma geldikçe üzülüyorum kaldığım için☹️
Üstttttt
🙁🙁
Yaşayan bi kişi yok mu eyyy millet 🥲🥲🥲
🥹🥹🥹🥹😒😒😒😒😒