inci86 İlk ders veren hocam 2 saatlik dersi yarım saatte bitirirdi, telefona bakardı. Bazı şeyleri bildiğimden yapıyordum yoksa göstermezdi. Soru sorsam ters cevap verirdi. Sınavdan o ay bütün öğrencileri kalınca kovulmuş, haliyle hocam değişti. Çok ilgili bir kadındı. Her şeyin pratiğini öğretti neyi nasıl yapmam gerektiğini anlattı. Ve 2 derste sıfırdan öğrendim gibi oldu. Hiç heyecan yapmadım ikincide, cok rahat sürmüştüm