inci86 GezginPaNDa Şimdi bir ay sonra olacak tekrar sınav stres ediyorum ister istemez çalışmak istiyorum baya yine 🥲İnşaAllah 2. Seferde geçerim 😔
inci86 beyazzkuguu manuel benimki yazılım 90 dı.Ama direksiyondan bugün kaldım Aralıkta gireceğim bir daha 😔
beyazzkuguu inci86 stres yapmayın olur öyle şeyler benim eşim erkek olduğu halde kaldı. Erkekler snne karnında öğrenerek doğuyor resmen ben ne yapacağım bakalım
inci86 beyazzkuguu L parkta hizamı ayarlayamadım girerken ön dubaya çarpacaktım orda tekerlekleri düzleyip geri gidebilirdim ama aklıma gelmedi işte 🙁
1tosbikannesi_ inci86 bende paralel parkta kalmıştım 2.ci sınavımda çok güzel bir şekilde geçtim moralini bozma parkuruna çalışmaya devam et imkanın varsa gidipte illaki geçersin 🌸
inci86 1tosbikannesi_ öyle bi zamana denk geldi ki arabamız vardı ama sattık kaza olunca be şu am arabasısız.direksiyon da geçemedim😔
zehraaaaa38 inci86 2 kere kaldım 😂 ilkinde yağmur yağıyordu stres yaptım ayaklar karıştı gaza bastım. İkincide hocaya sinirlendim de hata yaptım.
zehraaaaa38 inci86 Ya hamile değilsen emzirmiyorsan bana bir tane ilaç vermişlerdi hap öncesinde kullan diye adını hatırlamıyorum Dr na danışıp kullanabilirsin.
zehraaaaa38 inci86 Ehliyet hocamı çok sevdim kafamı dağıtıyor diyebilirsin .😂 Kadınlar zaten genel olarak zor alıyor böyle erkekler gibi araba sürelim hevesimiz olmadığı için küçüklükten itibaren
zehraaaaa38 inci86 evet. Ya işe yarayabilir ama bence öyle daha çok akıl karışıyor her arabanın silecek düğmesi çalışması vs farklı mesela