Kitsu Çok geçmiş olsun. Yarın yazılı sınava gireceğim daha direksiyondan bihaberim ama geçersiniz bir dahakine sıkıntı yapmayın
Kitsu Bebikoluhayatim ben manuel ehliyete yazıldım o yüzden manüel. Otomatik ehliyete yazılarsaniz otomatik
GezginPaNDa inci86 arabada önde oturan öğretmen var ya Onlardan biriyim . Mesela her gun sınava 10 kişi girer . Bugün bizim araçta 3 kişi geçti
inci86 GezginPaNDa Nelerden kaldılar peki .Ben normal derste yapmadığım şeyi bugün yaptım ya L parka girerken hizamı alamadım be geçiremedim arabayı🙁😔
inci86 GezginPaNDa Şimdi bir ay sonra olacak tekrar sınav stres ediyorum ister istemez çalışmak istiyorum baya yine 🥲İnşaAllah 2. Seferde geçerim 😔
inci86 beyazzkuguu manuel benimki yazılım 90 dı.Ama direksiyondan bugün kaldım Aralıkta gireceğim bir daha 😔