toprisko deleted20517 mommy’s bliss kullanıyoruz benim bebeğime iyi geldi ve tabi masaj yapıyorum bol bol
hnur59 deleted20517 ahh o gazdan neler çektik.. 4. ayda kesildi. Denemediğim yol yöntem kalmadı. Vicol damla (3×10)bikaç hafta rahatlattı sonra etki etmedi, sab simplexe (3×15) geçtik.. aslında hiçbiri işe yaramıyor ama bi tık rahatlatıyor gibi ya da bize öyle geliyordu ..
deleted20517 hnur59 düzenli ve saatinde kullanın diyor burdaki bazı anneler artı dediğiniz gibi masajlarla falan rahatlatırız, teşekkür ederim 💐
deleted20517 aselllllsmom ayy çok geçmiş olsun,zeytin yağı iciremem yeni doğan çünkü ama tavsiyeniz için çok teşekkür ederim
aselllllsmom deleted20517 bende o süreci yaşadığımda yenidoğandı yani benimki doktor tavsiyesiydi soğuk sıkım zeytinyağı vermemi tavsiye etmişti bende onun tavsiyesine uydum ki çevremdeki gazlı bebekli annelerin neredeyse tamamına doktorlar zeytinyağı önermiş
busrauzunoglu deleted20517 deneme yanılma ile bulabilirsin her bebekde farklo olabiliyor. San simplex kullandım doktorum da onu önermişti.
deleted20517 busrauzunoglu aynen öyle nurs siparis verdim onu denicem önce eğer ise yaramazsa san simplexi de denerim, teşekkür ederim
deleted20517 alavya teşekkür ederim,kiraz çekirdeği kemerini çok kişi önermiş bende alayım,kızımda akşam belli bı saate başlıyor asla susmuyor aynı şekil gunduzleride böyle ağlamaya başlıyor uyuyamıyor sancidan resmen 😔
deleted20517 aselllllsmom bende bı doktoruna sorayım belki tavsiye eder bilmiyorum ilk kızım hiç bu kadar gazlı olmadı hatta neredeyse hiç gaz sorunu yaşamadık ama bu bebisimde herşeyin ilkini yaşıyorum resmen 🥴
aselllllsmom deleted20517 allah yardımcınız olsun benim ilk bebeğim gecelerce onunla ağladığımı biliyorum geçmiyor ama azalıyor diyebilirim
talhamamy deleted20517 relektaz iyi gelmişti bir nebze diğerlerine göre. Bir çok ilaç denemiştik. YouTube de gaz sancısı masajı yazınca çıkıyor en iyi gelen şey oydu günde 2-3 sefer yapıyordum. Hatta o masajla bir kaç sefer kökten bitmiş denk mi geldi bilmiyorum
deleted20517 talhamamy ah masajı da yapıyorum yada beceremiyorum anlamadım ben yapınca olmuyor eşim yapınca patır patır yapıyor çocuğum anlamadım ki, teşekkür ederim 🤭
talhamamy deleted20517 Buna mutlaka bakın. Dediğim gibi denk mi geldi bilmiyorum bunu yapmaya başlayınca kendiliğinden gaz problemimiz sona erdi🥹
Kitsu Benim bebeğime gaz damlalari dokundu maalesef çok marka denememe rağmen hiçbiri olmadı. Nadirmis bizi bulmuş. Yenidoğan hemşiresi bir arkadaşim maflor u tavsiye etmişti