fatmakstk deleted20517 metsil bizim kurtarıcımız 🙏🏻 günde 4 mamaya belli miktar damlatıyorduk süreç çok iyi geçti
ereniinannesi deleted20517 canım bebeğin erkekse bi an evvel sunnetini yaltır cidden çok etkisi oluyo benim oğlum 5 aylık geçen hafta sunnetini yaptık şükür gaz problemi bayağı azaldı bi arkadaşımın oğlunda da böyle olmuştu bizde de etkili oldu
deleted20517 ayseguldefnee benim bebeğimde öyle asla uyumuyor şuan bile ağlaya ağlaya 2 saatin sonunda uyudu yaglada masaj yapıyorum fayda etmiyor,😬🙄
deleted20517 princessmom_ olabilir aslında çünkü kaç gündür anlinda ve kafasında minik minik sivilce gibi biseyler olmuştu doktor kontrolünde bunuda sorayım tukettihim süt urunlerinden kaynaklimi diye,çok teşekkür ederim canım yardımcı olduğun için 💐
deleted20517 ipeklim e bebeğe baktım şimdi intden güzel biseye benziyor yarın gidip alayım en iyisi,cok teşekkür ederim 😍
1tosbikannesi_ deleted20517 hiçbiri kesin etkilş değil sadece deneyerek hangisinin biraz daha fazla rahatlattığını bulman lazım. Benimde bebeğim gazlı bir bebek probiyotik+gaz damlası şeklinde kullanıyorum. Nurse harveys colex kullandım çok iyi geldi bebeğime şimdi sab simplex kullanıyorum bitince tekrardan nurse harveyse geçeceğim bize bunlar çok iyi gelmişti. Ekstradan kiraz çekirdekli kemer kullanıyorum ve bol bol bebek yağıyla karnına ve ayaklarının altına masaj yapıyorum.
alavya deleted20517 malesef doktorlarin dediği gibi hiç biri kesin çözüm değil ama 3. Aydan sonra çok güzel rahatlama yaşadik 4. Ayda hiç kalmadi derdimiz diyebilirim ki benim bebeğim çok gaz sancısı çeker her akşam aynı saate ağlamaya başlardı. Lefax damla kullandım ama hepsinden iyisi akşam 7 de aglamaya başlayan bebeğim için 5 de kiraz çekirdeği kemeri kullanmak oldu. Denemenizi tavsiye ederim hepsinden iyi geldi bu masaj sonrası kemer takma işi
deleted20517 alavya teşekkür ederim,kiraz çekirdeği kemerini çok kişi önermiş bende alayım,kızımda akşam belli bı saate başlıyor asla susmuyor aynı şekil gunduzleride böyle ağlamaya başlıyor uyuyamıyor sancidan resmen 😔
aselllllsmom deleted20517 kolik ve gazlı bir bebek annesi olarak şurada en başa sıramı alayım günlerce uykusuzluk ağlama krizleri yaşıyordum neredeyse bi çok damlayı denedim sadece sab simplex iyi geldi ve hala kullanıyorum onunla beraber bebeğime her sabah ilk mamasına zeytinyağı koydum(doktor önerisi ile) aynı zamanda simbioys bifidrop probiyotik kullandım onuda ikinci mamasına koymamı söylemişti doktorumuz ve eklemek isterim bebeğim mama alıyor sadece aptamil proseyno kullandım ve bu bebeğimin sağlığını inanılmaz tehlikeye attı özellikle yazmak istedim çünkü platform üzerinde bilinçsiz kullanan çok anne var bende birininönerisi ile kullanmıştım meğerse sadece alerjik bebeklere verilen bi mamaymış aylarca bebeğimi kabız ve gazlı hale kendim getirmişim en son bebeğim talaş gibi 💩 yapınca doktor mamayı sordu bende söyledim hangisini kullandığımı iyi bir azar üzerine hipp kullanmaya başladım bebeğim rahatladı tüm hayatımı anlattım sanki umarım işinize yarar bişeylere değinmişimdir ha bide bebeğimin gazını bacaklarını karnına çekerek onu tuvalet poziyonuna alıyordum aşağı yukarı hareket ederek çıkarıyordum
deleted20517 aselllllsmom ayy çok geçmiş olsun,zeytin yağı iciremem yeni doğan çünkü ama tavsiyeniz için çok teşekkür ederim