deniz42mrs benimde hala aklımı kurcalıyor bu yüzden en son gittiğimizde tekrar sordum iki gün önce. Evet 4 damla dedi. Bence benim çocuğumda biraz gaz yaptı. Bu söylediğimde sidefere geçebilirsiniz dedi. Onuda kilo başı 2 damla verebileceğimi söyledi.
Neyse işte bir arkadaş başka doktora sormuş. Çocuk anemi hastası mı da 4 damla veriyorsunuz demiş. Kilo başı 2 damla verin demiş o da microferi. İyice kafam karıştı benimde. Ama artık microferi 2 damla şeklinde vereceğim bende. Fazlası rahatsız etti diye düşünüyorum. Elimdeki biterse belki sidefere geçerim. Ama eğer sizin bebeğinize dokunmazsa doktorunuz dediği gibi yapın isterseniz siz bilirsiniz🙏 ben bu şekilde karar verdim en son
deniz42mrs 