firsttimemom canım öncelikle ALLAH yardımcın olsun ve kolaylık versin benim bebeğimde kolikti hep ağlardı uyumazdı ama eve hapsederekte onuda kendnide daha da zor bi duruma sokrsın ben enzirme önlüğümü alıyordum parka götürüyordum uykusu olduğu ve uyumadığı zaman ninni açıyordum yürüyordum o arabasında yatıyordu sonra açık havada uykuya daha kolay geçiyordu eğer geçmezse biraz emziriyordum sonra arabasına koyuyordum ve inan bi süre sonra gerçekten işe yaradığını farkettim kızm düzelene kadar öyle yaptım sonrasına düzeldi çok şükür ama şimdi de diş sancıları var diş çıkarıyoruz ve alerjiden dolayı sürekli tıkanıyor uyanıyor ınada yapacak birşeyim yok maalesef birazda alıştım