Bebeğim 5 ay 1 haftalık. Son bir haftadır çocuk resmen gün içinde sadece 1-2 kere yarımşar saat uyuyor. Ya da gündüz 1 kere 1 saat. Birkaç gündür de akşam saat 11de uzun uykuya geçiyor. Ya bir bebek gece yarısında uyur mu kafayı yiyeceğim. Dişleri kaşınıyor, tamam bie şekilde uyutuyorum ama ağlayarak sürekli uyanıp duruyor. Gün içinde de uyanıkken yere koyuyorum oynasın diye ağlıyor, yüz üstü koyuyorum maks 3 dakika sessizce oynuyor geri ağlıyor, meme zor emiyor mama zor veriyorum aç kalmasın diye zor içiyor. Sadece ayakta gezdirince susuyor. Artık kucağımda taşımaktan sol bileğimi incitmişim canım yanıyor. Sinirlerim çok bozuk, kendime ayırdığım yarım saatim bile yok, günlerdir evdeyim dışarı adım atamıyorum huysuzluk yapıyor elim ayağıma dolaşıyor dışarıda da. Eve kapandım, önceden akşam erken uyuduğundan ben yatana kadar bir iki saat kendime vakit ayırıyorum en azından televizyona boş boş bakıyordum artık o da yok. Sabahtan gece yarısına kadar sürekli evde çocukla cebelleşiyorum. Ağlama sesinden ellerim titriyor aşırı tetikleniyorum kafamı duvarlara vurasım var aşırı tahammülsüzleştim. Çocuğa da arada sesimi yükseltip söyleniyorum deli gibi pişman oluyorum ama ne yapacağımı şaşırdım bu normal mi nolur akıl verin