kader539_ Hani ilkbahar başı hava eser ama ılık ılık yüzüne değer ya işte o havaların hastayısım niye bilmiyorum beni eski çocukluğuma götürüyor eskiden yazın bu kadar çok sıcak olmazdı okula gider gelirdim lise zamanlarımda götürüyor beni .
denizin__annesii annevebebegiii__ ilkbahar ve yaz aylarında özellikle Mayıs ayı ve Haziran çok güzel bence
1tosbikinannesiyim annevebebegiii__ en çok kavurmayan güneşli havaları severim aşırı kavuran sıcak sevmem aslında bakarsan ben tüm mevsimleri seviyorum ya hepsinin yeri ayrı düşündüm de 😸😸
Dedektifgadget annevebebegiii__ güneşli ama çok sıcak olmayan hava tam benlik yazın denizide çok seviyorum
nnoktaa annevebebegiii__ ücretsiz ultra süper 3 ay otel tatili yaşamayacaksam yaz mevsiminden nefret ederim 😂😂😂 ben soğuk insanıyım. Kar yağsın burnumun ucu donsun 😂
Hemdem__ annevebebegiii__ Yağmurlu havaları çok severim,hemen kahvemi yapıp birşeyler izlemek isterim 🥰🥰🤗
mzyyeeenn Yaz yağmurunun verdiği o keyifi özellikle gök gürültüsü ⚡️⛈️🌈♥️varsa çok severim ama kışın yağmurunu ve karın yerde kalmasını hiç sevmem. 😖Sanırım bahar insanıyım ben ! 🌸🌼🌿
sibelcik momikaa inanın beni anlattınız hele yağmurlu havalar sanki düşen her bir damla yuregime düşüyor 🥹😁
kayipbaliknemo annevebebegiii__ güneşli günleri ama bunaltmayan. Mayıs haziran ağaçlar çiçek açar hava bunaltmaz missss 🌺 🌳 ☀️
okk annevebebegiii__ tam tersi kapalı yağmurlu soğuk kasvetli havaları severim için huzur dolar çünkü her yer boş olur sadece yağmurun sesi battaniyenin sıcaklıgı kahvenin bile tadı daha güzel gelir öyle işte