Bence yaz zenginler için 😂 yada yazlık bölgelerde yaşayanlar için. yaz boyu 2 3 kez tatile gidebiliyorsanız. Hafta sonları denize gidebiliyorsanız bence yaz çok güzel. Ama klimasız evde buhranlar geçiriyorsanız hiç güzel değil bence 😃
Kışı daha çok seviyorum. Düzen insanıyım. Sabah kaktığımız saat belli okula gidiş dönüş saati belli akşam yatma saati belli. Yazın evde hiçbir düzen kalmıyor.