Siz duygusal yiyicisiniz. Bedeniniz istediği için değil, anneliğin verdiği yorgunluğu atmak için rahatlama yöntemi olarak yiyorsunuz. O kısa kaçamaklar sizin yorgunluğunuzu alıyor gibi geliyor. Kısa kaçamaklarınızda yemek yerine biraz kitap okumak, biraz film izlemek, film izlerken illa ki atıştırmak isterseniz kuruyemişlerden faydalanmak, sevdiğiniz zararlı yiyecekleri evinizde bulundurmamak işe yarayabilir. Kısacası o kaçamak anlarında elinizi boş tutmamanız önemli bence. Yeme isteğini unutturmanız önemli. Tüm bunlar da işe yaramıyorsa diyetisyen yardımıyla çözülecek bir şey. Erteledikçe gözünüzde büyüyecek, ertelemeden çözülmesi lazım. Umarım kısa sürede istediğiniz kiloya ulaşırsınız 💐